Volkswagen Passat Alltrack - szczegóły z salonu w Genewie
W ostatnim czasie obserwujemy wzrost zainteresowania autami o terenowych możliwościach. Mimo iż większość z tych pojazdów nigdy nie zjedzie z asfaltu to ludzie kupują je na potęgę. Właśnie dlatego Volkswagen przygotował Passata w wydaniu Alltrack.
Samochód mocno odróżnia się od serii. Nie tylko wygląd się zmienił, ale także zastosowano nowe rozwiązania techniczne. Nadwozie zostało wzbogacone licznymi osłonami chroniącymi karoserię przed uszkodzeniami w terenie.
Passat Alltrack to nie tylko wygląd. Inżynierowie zadbali o inne nastawy zawieszenia i zwiększyli prześwit o 27,5 mm. Te posunięcia wraz z napędem 4Motion powinny zapewnić bardzo dobrą trakcję w terenie.
Pod maską może znaleźć się benzynowy silnik 1,4 TSI o mocy 150 KM lub 220-konne 2,0 TSI. Chętni na diesla mogą natomiast wybrać 2,0 TDI 150 KM i 190 KM lub podwójnie doładowaną, 240-konną wersję. Passat Alltrack ma zadebiutować na rynku za około 3-4 miesiące. Jego cena zapewne wzrośnie względem podstawowego modelu.
Passat Alltrack to nie tylko wygląd. Inżynierowie zadbali o inne nastawy zawieszenia i zwiększyli prześwit o 27,5 mm. Te posunięcia wraz z napędem 4Motion powinny zapewnić bardzo dobrą trakcję w terenie.
Pod maską może znaleźć się benzynowy silnik 1,4 TSI o mocy 150 KM lub 220-konne 2,0 TSI. Chętni na diesla mogą natomiast wybrać 2,0 TDI 150 KM i 190 KM lub podwójnie doładowaną, 240-konną wersję. Passat Alltrack ma zadebiutować na rynku za około 3-4 miesiące. Jego cena zapewne wzrośnie względem podstawowego modelu.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.