Volkswagen rozważa zakup nowych marek
Grupa Volkswagena skupia w tej chwili aż 12 marek, ale to może nie być koniec rozrostu. Niemiecki koncern ma nadal odważne plany powiększania imperium. Podczas salonu samochodowego w Genewie sytuację skomentował szef koncernu - Martin Winterkorn.
Volkswagen pomimo kryzysu zarobił sporo pieniędzy w mijającym roku. Zgromadzone fundusze mogą posłużyć do rozbudowy struktur grupy. "Nie zawsze istnieje taka szansa, ale jeśli tylko się pojawi, nie można jej przegapić" - mówi Winterkorn. Koncern ma na oku kilka ewentualnych inwestycji i niewykluczone, że niedługo przejdzie do realizacji planów.
Na tapecie od wielu lat znajduje się Alfa Romeo. Luksusowo-sportowa marka z Włoch byłaby idealnym uzupełnieniem oferty koncernu. Podobną funkcję pełnił Seat, który jednak nie zdołał urosnąć do miana marki Premium. Alfa mogłaby rozwinąć skrzydła pod opieką Niemców. Przypomnijmy, ze w tej chwili producent ten przechodzi ciężkie chwile i nie posiada w ofercie zbyt wielu atrakcji. "Alfa Romeo to świetna marka, którą chętnie widzielibyśmy w sowim koncernie" - twierdzi Martin Winterkorn. Nie pozostaje nam nic, jak bacznie przyglądać się poczynaniom Niemców.
Na tapecie od wielu lat znajduje się Alfa Romeo. Luksusowo-sportowa marka z Włoch byłaby idealnym uzupełnieniem oferty koncernu. Podobną funkcję pełnił Seat, który jednak nie zdołał urosnąć do miana marki Premium. Alfa mogłaby rozwinąć skrzydła pod opieką Niemców. Przypomnijmy, ze w tej chwili producent ten przechodzi ciężkie chwile i nie posiada w ofercie zbyt wielu atrakcji. "Alfa Romeo to świetna marka, którą chętnie widzielibyśmy w sowim koncernie" - twierdzi Martin Winterkorn. Nie pozostaje nam nic, jak bacznie przyglądać się poczynaniom Niemców.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.