Volvo zanotowało wzrosty sprzedaży w 2016 roku
Volvo po zmianie stylistyki i wprowadzeniu nowych modeli radzi sobie doskonale. Klienci powrócili do marki, która słynęła od zawsze z bezpieczeństwa. W minionym roku na drogi trafiło 534 332 samochodów marki Volvo. To wynik lepszy o 6,2% w porównaniu z rokiem 2015.
Zasługą wysokiej sprzedaży jest właśnie nowy język stylistyczny oraz innowacyjne technologie. Model XC90 okazał się wielkim hitem i rozszedł się w nakładzie 161 092 egzemplarzy mimo wysokiej ceny. W tym roku wyniki powinny być jeszcze lepsze. Spodziewamy się premiery kompaktowego XC40 oraz zupełnie nowego XC60.
Sprzedaż Volvo na świecie w 2016 roku:
Europa Zachodnia - 206 144 szt. (+4,10%)
Chiny - 90 930 szt. (+11.50%)
Pozostałe rynki - 84 264 szt. (+2,50%)
Stany Zjednoczone - 82 726 szt. (+18,10%)
Szwecja - 70 268 szt. (-1,30%)
Łącznie - 534 332 szt. (+6,20%)
Sprzedaż Volvo na świecie w 2016 roku:
Europa Zachodnia - 206 144 szt. (+4,10%)
Chiny - 90 930 szt. (+11.50%)
Pozostałe rynki - 84 264 szt. (+2,50%)
Stany Zjednoczone - 82 726 szt. (+18,10%)
Szwecja - 70 268 szt. (-1,30%)
Łącznie - 534 332 szt. (+6,20%)
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.