Yamaha XT 600 zmieniona w radykalny motocykl na ciężkie bezdroża
Pepo Rosell i Reyes Ramon z firmy Radical Ducati są znani z przeróbek włoskich motocykli. Przyszedł jednak czas, aby odwrócić wzrok od Europy i zająć się japońską myślą techniczną. W efekcie na warsztat trafił popularny motocykl Yamaha XT 600 z 1989 roku. Solidna dawka modyfikacji sprawiła, że jednoślad zmienił się w rasowego Dirt-Rada.
Oryginalna rama została wycięta i zmodyfikowana. Z przodu znalazły się widelce z Yamahy FZR600. Inżynierowie rozebrali również silnik i niemal całkowicie go przebudowali na potrzeby dostarczenia jeszcze większej radości z jazdy. Dirt-Rad ma 18-calowe koła z aluminiowymi felgami Akront i szprychami ze stali nierdzewnej, na felgi założono opony Pirelli Skorpion. Nowe serce i konstrukcja wymagały zmiany układu hamulcowego, który zaadaptowano z motocykla Ducati S4RS. Także zbiornik paliwa zastąpiono elementem pochodzącym od Ducati 250 z 1970 roku, a siedzenie wypożyczono od Pursang Bultaco.
Dirt-Rad otrzymał ręcznie wykonane błotniki, co dodaje uroku maszynie. Przedni zrobiono z aluminium, a tylny z włókna węglowego. Na pokładzie znajdziemy jeszcze kilka innych interesujących rozwiązań, jak amortyzator Hagoon, manetki Rizoma, przednie światła Puch i łańcuch pochodzący z Ducati 916. Tuner pochodzący z Madrytu zaprezentuje oficjalnie swoją nową zabawkę podczas imprezy "Metamorfosis Masiva".
Dirt-Rad otrzymał ręcznie wykonane błotniki, co dodaje uroku maszynie. Przedni zrobiono z aluminium, a tylny z włókna węglowego. Na pokładzie znajdziemy jeszcze kilka innych interesujących rozwiązań, jak amortyzator Hagoon, manetki Rizoma, przednie światła Puch i łańcuch pochodzący z Ducati 916. Tuner pochodzący z Madrytu zaprezentuje oficjalnie swoją nową zabawkę podczas imprezy "Metamorfosis Masiva".
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.